[ITREP] Respect for intellectual integrity and prevention of plagiarism: it is possible

Perreault, Nicole Nicole.Perreault at fedecegeps.qc.ca
Wed Sep 19 11:29:32 EDT 2018

Hello all,

If you wish to obtain a translation in English of the digital slideshow Respect for intellectual integrity and prevention of plagiarism: it is possible (titled in French Respect de l’intégrité intellectuelle et prévention du plagiat : c’est possible), please let me know !

Note that the document Is My Assignment Ready To Be Submitted? Five Essential Questions to Ensure my Work Respects Intellectual Property in available in English.

  *   Access to the document<https://docs.google.com/presentation/d/1D_WDN36neulqIO9M2tE6W46b1ytjg80favfajRc1zoM/edit#slide=id.g24f63e2ce8_0_0>.

Cheers,

NICOLE PERREAULT
ANIMATRICE DU RÉSEAU DES RÉPONDANTES ET RÉPONDANTS TIC (REPTIC)
Direction des affaires éducatives

Site REPTIC :  http://www.reptic.qc.ca<http://www.reptic.qc.ca/>
Espace Profil TIC : http://www.profiltic.ca<http://www.profiltic.ca/>
Site MonImageWeb.com : http://www.monimageweb.com<http://www.monimageweb.com/>
Conférence  en direct : https://zoom.us/my/reptic

Avant d’imprimer, pensez à l’environnement